Avatar billede steen67_dk Juniormester
21. marts 2014 - 08:20 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Slå automatisk opgradering fra i Internet Explorer 11 f.eks. i Regedit

Nogen der ved hvordan man slår automatisk opgradering fra i Internet Explorer 11?

Ved godt man kan gøre det under "Funktioner", men er der nogen der ved, hvordan man f.eks. gøre det i Registreringsdatabasen (regedit) eller vha. et script?
21. marts 2014 - 09:16 #1
Pssssst: Hvorfor det ?
Avatar billede steen67_dk Juniormester
21. marts 2014 - 11:04 #2
Hej karise_larry

Fordi jeg arbejder på en skole, hvor vi er nød til, at teste om programmerne virker med nye versioner af Internet Explorer før vi installere det på skolens computere.

Ps. Trodet dit link .... www.ballade.dk .... var et link til et svar, men det var det åbenbart ikke.
Avatar billede falster Ekspert
21. marts 2014 - 20:53 #3
Opgradering i ie11?

Er det den kommende 12'er, som skal blokeres, så kommer der nok et værktøj, ligesom det, der hindrer opgradering til ie11.

Men det er vist lidt tidligt?
Avatar billede steen67_dk Juniormester
22. marts 2014 - 03:43 #4
Det jeg mener er at der under funktioner - Om Internet Explorer .... som standard har sat et flueben en boks, for automatisk at opgradere ved nye versioner. Det er dette flueben jeg vil have væk med f.eks. regedit eller et vbscribt.
Avatar billede falster Ekspert
22. marts 2014 - 08:31 #5
Det tror jeg ikke.

MS lancerede et specielt værktøj til at blokere opgradering til ie11:

http://www.microsoft.com/da-dk/download/details.aspx?id=40722

Og når man Googler "i omegnen af" det, har jeg ikke fundet noget der ligner, det du efterspørger.

Derfor min første kommentar.

Vi må se om andre har en anden vurdering :-)
Avatar billede steen67_dk Juniormester
22. marts 2014 - 10:03 #6
Kigger nærmere på det senere. Har lige skimtet det, og der står interessante ting. Men umiddelbart er det ikke lige det jeg ledte efter.
Avatar billede steen67_dk Juniormester
20. januar 2015 - 10:34 #7
Desværre kunne jeg ikke bruge nogen af løsningerne...men tak for indsatsen.