Avatar billede driver99999 Nybegynder
21. marts 2014 - 13:09 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Odds kombinationer

Hej alle eksperter..
Grønskolling har brug for hjælp.
Er der nogle der kan hjælpe mig, kunne godt tænke mig at lave et system, hvor jeg taster 5 kampnumre ind og odds i en anden kolonne.
Hvorefter systemet udskriver alle mulige kombinationer samtidig med det viser total odds for hver enkelt væddemål (8*7*10).
systemet bliver spillet med 3 kampe i hver væddemål ( trio )
og må ikke lave gentagelser altså ikke 1-2-3-og 2-3-1.
Jeg er grøn grønskolling så der skal nok lidt Jørgen klevin med i forklaringen :-)

Håber i kan hjælpe.
Avatar billede driver99999 Nybegynder
21. marts 2014 - 13:14 #1
Rettelse:

i stedet for 5 kampnumre ønskes et sted mellem 10 og 20 forskellige kampnumre forskelligt fra gang til gang.
Avatar billede driver99999 Nybegynder
21. marts 2014 - 13:23 #2
retter