Avatar billede jolund Nybegynder
22. marts 2014 - 09:06 Der er 1 kommentar

Word 2011 for macbook

Er ved at konstruere spørgeskema i word og vil gerne have, at de kan besvares elektronisk.. En del spørgsmål kan besvares med ja eller nej. Jeg har i "udvikler" indsat checkboxe de rigtige steder.
Men jeg kan ikke bruge dem til at taste i. Forsøjer jeg f.es. at taste x i en box, står xét nu ved siden af checkboxen, som til gengæld er flytet en ang tl højre.
Nogen, der har en ide?

Når jeg indsætter "tekstbox" i dokumentet, gåt det fint med at taste inden i denne.
Avatar billede jolund Nybegynder
06. april 2014 - 08:02 #1
Har ikke fået nogen svar. Fandt selv ud af at bruge "udvikler" som anført, derefter aktivere dokumentbeskytelse. Så virker det på PC Windows of´g Mac. Desværre ikke på IPad, så det må jeg arbejde lidt videre med.
0 points og vi kan lukke spørgsmålet.