Avatar billede enterher Nybegynder
22. marts 2014 - 14:57 Der er 2 kommentarer

webprogramør søges til gratis internet magasin (mest om både)

som titlen forestår søges frivillige fotografer,  1 webdesigner / programmører til daglig drift af siden. samt skribenter..
alt på frivillig basis. med tiden forventer jeg en indtægt i form af reklamer til den til vil programmøren blive partner/medejer..

indtil da er fordelene er vi kommer til div. events som presse akriteret og vi har det rigtigt sjovt sammen med hygge "lidt" fest" mv.. *S*

hvis dette har interesse er i velkommen til at skrive til enterher@hotmail.com
eller ringe 30281448

200 point gives ved aftale
Avatar billede claes57 Ekspert
22. marts 2014 - 20:56 #1
hvori ligger din arbejdsindsats?
Avatar billede enterher Nybegynder
22. marts 2014 - 21:11 #2
Jamen hjælper selv til med  programere  er Fotograf  skribent.  Osv osv.