Avatar billede Christianh1990 Nybegynder
23. marts 2014 - 13:13 Der er 1 løsning

Synology vil ikke genstarte

Hej alle sammen.

Jeg har et problem med min Synology DS211+ efter at have gendannet og formateret den.

Jeg var inde i menuen på synology'en, for at trykke "formatere harddiske og gendan alle indstillinger".

Hvor den efter begyndte at genstarte, men problemet er at den aldrig er kommet videre og status lampen blinker hele tiden orange, og sådan har den stået siden i går kl. 17.00 ca.

Jeg kan ikke få forbindelse til den på nettet ved "http://serverip:5000/.

Så håber der er nogle der kan hjælpe, for aner ikke om den virkelig formatere eller om den bare står og blinker orange.
Avatar billede Christianh1990 Nybegynder
23. marts 2014 - 18:40 #1
Problem løst. :)

Jeg satte netværkskabel i min PC og i synology'en, og der efter søgte efter den i synology assistant.