Avatar billede JohnColts Novice
23. marts 2014 - 18:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke åbne pdf-filer direkte fra en internetside

Det seneste stykke tid har jeg ikke kunne åben pdf-filer direkte fra en internetside. Jeg får en meddelelse om at "Internet Explorer holdt op med at fungerer"

Jeg kan uden problemer højreklikke og gemme filen på f.eks. skrivebord.
Avatar billede anjensen1 Novice
23. marts 2014 - 19:26 #1
Den dér med explorer der fejler kender jeg ikke (firefox) -men når pdf's ikke åbner, så er det ofte fordi pdf-reader skal opdateres / reinstaleres - prøv opdatering og så evet af og ny install
24. marts 2014 - 06:20 #2
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, ... ?

Hvilken Version af IE ?

Hvilken version af AcrobatReader ?
Avatar billede JohnColts Novice
07. april 2014 - 18:34 #3
Mit styresystem er Windows 7
InternetExplorer er version 11
Acrobat Reader er version XI
08. april 2014 - 06:17 #4
Åbn AcrobatReader 'manuelt' ... Kan den det uden af brokke sig ?
Avatar billede JohnColts Novice
10. april 2014 - 18:18 #5
Ja, jeg kan åbne AcrobatReader manulet uden problemer.
Det er kun når jeg prøver at åbne direkte fra en internetside i Internet Explorer. Jeg kan uden problemer åbne filerne i f.eks. Firefox