Avatar billede rmk24 Nybegynder
26. marts 2014 - 10:33 Der er 1 løsning

Asus RT-n56u mediaserver aicloud fejl

hej. lige sat min asus rt-n56u router til min "modem" fra yousee. jeg har opdateret til nyeste firmware og prøver at installere mediaserver samt aicloud. men ved begge skriver den server not responding.

kan se på mange forummer at mange har samme fejl og fået dem i lang tid. men ikk rigtigt nogen løsninger jeg har kunne finde.

så spørger herinde. er der ideer til hvordan jeg kan få det til at virke? skal lige sige. aidisk virker så der skulle jo være hul igennem.
Avatar billede rmk24 Nybegynder
10. april 2014 - 10:18 #1
lukker