Avatar billede jakobi15 Nybegynder
26. marts 2014 - 15:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Nyt Case

Hej allesammen.
Jeg vil gerne have et nyt case og har tænkt på at købe et Fractal Design Define R4. Fordi jeg gerne vil have et lyddæmpende case. Men jeg overvejer også at prøve at mine bitcoins/litecoins etc. og er bekymret for der vil blive kølet for lidt i et r4. Så kan jeg bruge et r4 hvis jeg vil mine og hvis ikke hvad vil så være et godt alternativ?
Avatar billede Serty Nybegynder
26. marts 2014 - 17:35 #1
Du kan evt. kigge på denne: https://www.komplett.dk/nzxt-h440-midi-tower-hvid/807125

Den koster lidt mere men har også plads til flere fans og har lidt flere funktioner generelt. Se evt. Hardware Canucks video om den!
Avatar billede jakobi15 Nybegynder
22. maj 2016 - 12:33 #2
afslutning af spørgsmål