Avatar billede Slettet bruger
26. marts 2014 - 18:41 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

MEDION computer til spil?

Min bror spørger mig - og så er jeg nødt til at spørge Jer, da jeg ikke ved ret meget om hardware - om denne computer fra ALDI egner sig til spil?
http://www.aldi.dk/aldi_multimedie_pc_48_5_4116_14227.html

Og et tillægsspørgsmål: Hvis et spil pludselig lukker ned imens man spiller (og herefter er på skrivebordet), hvad kan årsagen så være? Går ud fra det er noget med hardware.
Avatar billede Slettet bruger
26. marts 2014 - 18:54 #1
(og herefter er på skrivebordet)

skulle være

(og man herefter er på skrivebordet)
Avatar billede maar0005 Nybegynder
26. marts 2014 - 19:07 #2
Altså det med computeren, kommer jo helt an på hvilke spil, altså om de er meget grafisk krævene. Som regel har stationære computere bedre
ydelse. Men de er ikke særlig praktiske til skole osv
Avatar billede Slettet bruger
26. marts 2014 - 20:33 #3
??
Avatar billede Slettet bruger
26. marts 2014 - 20:53 #4
Har brug for svar. Please ... Det er der mange af jer der ved...
Avatar billede kurtba Ekspert
26. marts 2014 - 23:42 #5
På dit eget link kan du klikke på
"Klik her" for testanalyse. Læs så især side 8 og 9.
Til prisen absolut en hæderlig gaming pc, som vil kunne det meste.
Ekstreme gamingcomputere er i en helt anden prisklasse.
Avatar billede Slettet bruger
27. marts 2014 - 20:17 #6
Testen hjælper mig ikke en pløk. Har ikke forstand på det. Er derfor jeg spørger ...

Nogen?
Avatar billede Slettet bruger
27. marts 2014 - 20:23 #7
Okay, er selvfølgelig til at forstå, troede kun det var tal etc.
Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2014 - 00:54 #8
.