Avatar billede tnla Mester
28. marts 2014 - 20:55 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

PC går helt død

Jeg har lige været ved en bærbar PC, som ikke kan komme ind i Windows. Når man starter kommer siden frem, hvor man kan vælge mellem normal og fejlsikeret tilstand, men når man vælger noget, går PCen helt i stå, og teksten bliver bare stående. Det samme efter de 30 sekunder, hvis man ikke gør noget.

Jeg kan godt komme ind i BIOS, men aner ikke om problemet kan løses derinde? Har prøvet med default setup, men det hjælper ikke.

For en måneds tid siden holdt Skype op med at virke, og en uge efter  også Hotmail. Ejeren siger at der kom en mystisk meddelelse om at en Motorola telefon styrede computeren, eller noget i den retning! Lyder ikke rart :(

Nogen der kan hjælpe??
Avatar billede CRKrogh Ekspert
28. marts 2014 - 20:58 #1
Hej.

  Den med telefonen lyder ikke sandsynlig. Men en god start kunne være at starte maskinen op på en WinXP-CD og køre en reparation.

De bedste hilsner
Avatar billede tnla Mester
28. marts 2014 - 21:31 #2
Hej, ja det må jeg hellere prøve, tak :)
Avatar billede Slettet bruger
29. marts 2014 - 09:24 #3
Hvilke styresystem.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
29. marts 2014 - 10:22 #4
#3

Mon ikke det er Windows XP, når nu spørgsmålet er oprettet under
» Spørgsmål og Svar » Styresystemer » Workstation » Windows XP

;-)
Avatar billede Slettet bruger
29. marts 2014 - 13:04 #5
Den havde jeg ikke lige set.
Avatar billede tnla Mester
30. marts 2014 - 01:35 #6
Sandt nok, XP :-)

Jeg prøvede med en Rescue & Recover CD, den kørte i ring så jeg til sidst måtte strøm afbryde det hele, men bagefter virkede computeren igen :-)

Bare smid et svar..
Avatar billede CRKrogh Ekspert
30. marts 2014 - 09:28 #7
Super - godt du er kørende igen.