Avatar billede eiken Nybegynder
29. marts 2014 - 01:15 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

konstruktion af hjemmeside

Er der nogen som kan lave en hjemmeside for mig og min makker ?
Løn aftale indgåes gerne.
Jeg regner med at der skal være 3-4oo produkter på siden, som skal fungerer noget i stil med BJ-Trading's side.
Altså med salg af produkter.
Avatar billede pstidsen Novice
29. marts 2014 - 11:12 #1
budget?
Avatar billede Slettet bruger
29. marts 2014 - 12:19 #2
Hej Eiken

Det skulle man nok kunne finde ud af, men der skal lige flere detaljer på plads før man kan aftale helt præcist tænker jeg.

Du skal være velkommen til at skrive til mig på osj@device.dk så kan vi se nærmere på det, eller du kan også skrive lidt mere om opgaven her i indlægget.

Vh
Ole Jørgensen
Avatar billede conrado Nybegynder
29. marts 2014 - 21:19 #3
hej eiken ,
  jeg er web udkibler . min email adresse :musel@rocketmail.com så vi kan diskutere mere om idn hjemmeside krav
Avatar billede izemate Nybegynder
08. april 2014 - 19:49 #4
Hej Eiken

Jeg arbejder freelance med webdesign og har bla lavet webshop med it udstyr.

Hvis det har interesse fang mig på lars@design2.dk
Så kan jeg komme med et tilbud til dig.
Avatar billede eiken Nybegynder
18. juni 2014 - 01:20 #5
Jeg har e-mailet alle som har lagt svar/indlæg, Men jeg fik ikke noget svar.
Er der ingen som kan/vil hjælpe mig ? ? ?
Avatar billede Slettet bruger
18. juni 2014 - 13:48 #6
Jeg ved ikke om der er gået noget galt, men har ikke modtaget en mail fra dig, så vidt jeg kan se.
Hvornår har du sendt den og fra hvilken adresse?
Avatar billede eiken Nybegynder
20. september 2014 - 20:12 #7
Spacemaninc  Det er længe siden jeg sendte e-mail til alle som
lagde indlæg, det var kort efter oprettelsen af dette spm.
De blev sendt fra min g-mail konto.
Peter.Eiken@gmail.com

Er nødt til at smutte, vender snart tilbage
Avatar billede eiken Nybegynder
20. september 2014 - 21:57 #8
Det er afgjort at Spacemaninc får point da han er den eneste som har lagt svar.
Men jeg venter lige et par dage med at lukke spørgsmålet.
Avatar billede Slettet bruger
24. september 2014 - 16:38 #9
Hej Peter

Jeg har intet modtaget, heller ikke i spam, så har du  mulighed for at sende den igen?

Vh
Ole Jørgensen