Avatar billede fogtoo Nybegynder
31. marts 2014 - 18:45 Der er 1 løsning

Usorterede bogmærker

Jeg har lige opgraderet til windows 8. Jeg installerer Firefox og efter at den har synced, går jeg ind i bogmærker for at rydde op. Fjerne standard menuer osv der bliver oprettet når du installer.
Men af en eller anden grund er jeg ikke i stand til at fjerne det emne der hedder Usorterede bogmærker der står nederst. Jeg kan ikke engang flytte den til øverst i menuen så den ikke står i vejen.
Avatar billede fogtoo Nybegynder
03. april 2014 - 15:46 #1
...