Avatar billede simtja Nybegynder
01. april 2014 - 12:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

150mbps repeater/extender på 300mbps router

Hej eksperter

Jeg har en netgear cg3000 (møg-router) fra yousee, som ikke kan sende wifi ud i mit køkken og på min altan. Jeg vil derfor sætte en repeater/extender op. Men vil det gøre en forskel, om jeg sætter en 150 mbps repeater på, når routeren kører 300mbps?

PS. jeg har 30/3 mb hos yousee.

Mvh Simon
Avatar billede Blueeyez Mester
01. april 2014 - 18:47 #1
Det vil kun få betydning lokalt. Jeg har selv en netgear wn2500 repeater, som jeg er meget tilfreds med.
Din internet forbindelse er 30/3 og extenderen er 150/150 (det er den kapacitet den kan bære op til)

Jeg vil anbefale dig at bruge samme ssid på router og extrnder samt kode.
Avatar billede simtja Nybegynder
06. april 2014 - 15:02 #2
tak for din hjælp. hvis du smider et svar, så lukker jeg spørgsmålet
Avatar billede Blueeyez Mester
06. april 2014 - 18:35 #3
Får du her :-)