Avatar billede Mickger Mester
02. april 2014 - 10:52 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Excel på hjemmeside

Hej E!

Jeg har et excel ark med en vagtplan som skal bruges og redigeres af flere personer online (da vi skal kunne lave ændringer i planen)

Mit problem er ikke at få den vist på en hjemmeside -> www.vagtplan.dk

Men at vi alle kan redigere den helst på selve hjemmesiden.

Er der nogle som har en løsning på det her?
Jeg er selv ret lost.
Avatar billede Mickger Mester
02. april 2014 - 10:53 #1
Hjemmesiden er vagtplan.wep.dk
Avatar billede claes57 Ekspert
02. april 2014 - 11:31 #2
ville det ikke være lettere i google docs. Det er jo online fra fødslen.
Avatar billede jjbirk Nybegynder
02. april 2014 - 11:47 #3
claes57.
Nu ved jeg ikke om du gider læse hvad han skriver, eller du bare sender en besked af sted.
Han spørger jo om man kan lave det så man kan redigere i filen online, han spurte ikke om en anden løsning.
Avatar billede repox Seniormester
02. april 2014 - 12:16 #4
#3
Sikke en charmerende indstilling.

#0
Hvis alle skal kunne rette i det, kunne man så ikke bare give alle FTP adgang til filen? Så er problemet jo løst?

Alternativt, som #2 er inde på kan du bruge Google Docs - der kan man redigere lokalt, dele med udvalgte medlemmer og embedde Spreadsheetet på websitet.
Avatar billede Mickger Mester
02. april 2014 - 12:22 #5
Jeg har lige prøvet med google docs... men det giver jo ikke andre end mig selv adgang...
Avatar billede Mickger Mester
02. april 2014 - 12:23 #6
Ha! tror jeg fik google docs... til at dele det :3
Avatar billede Mickger Mester
26. november 2014 - 14:46 #7
Jeg lukker denne