Avatar billede ovec Juniormester
02. april 2014 - 23:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ipad email åbner ikke som den skal

Når jeg åbner min ipad i email (gmail) åbner den i venstre side så jeg kan se overskriften og lidt af teksten - men hele mailen som skulle vise sig i højre side vises ikke - jeg kan sommetider være heldig at trykke på forskellige knapper få den til at virke men i de fleste tilfælde kan jeg kun se venstre side af mailen
Avatar billede claes57 Ekspert
03. april 2014 - 09:42 #1
Det kunne tænkes, at en layoufil i gmail er defekt. Så afinstaller gmail, og hent den igen. Så skulle den gerne have nye/korrekte filer til brug.
Avatar billede JakobBay Nybegynder
03. april 2014 - 10:39 #2
Læser du det via Gmail Appen, eller via standard Mail appen på din iPad?
Avatar billede ovec Juniormester
03. april 2014 - 22:14 #3
Tak skal i have begge to -  jeg har 2 gmail konti på min ipad - jeg prøvede først at slette den gmail på iPad som ikke virkede og installere den igen - i  en periode virker den igen,  men på en anden måde - men efter en periode kom en anden fejl - når man trykker på indbakker  så viser den begge konti og disse er grå - ikke sorte - dvs man kan ikke aktivere dem.
Nedenunder disse er der nogle funktioner som kan aktiveres eller deaktiveres det er eksempelvis vedhæftede filer - disse har jeg deaktiveret uden virkning.

Det sidste spørgsmål  der bliver spurgt om er om jeg bruger standard eller en app - jeg mener der er standard modellen - jeg har ikk hentet nogen app
Avatar billede ovec Juniormester
02. juni 2014 - 20:26 #4
Tak til jer begge - Er I rar at lægge et svar begge 2 så giver jeg points og lukker sagen - mvh ovec
Avatar billede claes57 Ekspert
02. juni 2014 - 20:39 #5
Bare hold mig ude af point
Avatar billede ovec Juniormester
17. juli 2014 - 16:34 #6
claes57 - tak skal du have alligevel mvh Ove