Avatar billede mattith Novice
03. april 2014 - 07:45 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Periodevis lukning af internet adgang

Hej,
Jeg skal have lavet en spærre på internetadgangen for en enkelt PC på hjemmenetværket. Min router er en D-link DIR-655. Er her nogen der kan hjælpe med en quick guide? Det er meningen at der skal være lukket for netadgang fra 23-07 søndag til torsdag.
På forhånd tak for hjælpen!
Avatar billede maar0005 Nybegynder
03. april 2014 - 08:51 #1
Det kan vel ikke være meget anderledes end på min Linksys.

Du skal ind i 192.168.1.1 og logge ind.
Du skal finde den enkelte computers MAC-adresse
Herefter skal du finde "restrections" eller lign.
Her skal du så lave din "regel"¨.

Ved ikke om det er lige sådan på en D-Link, men det kan vel ikke være helt ved siden af.
Avatar billede mattith Novice
02. juni 2014 - 07:43 #2
Ja det er nok måden, men syntes ikke at kunne overføre det direkte til D- Link. Jeg lukker spørgsmålet ned.
Tak for hjælpen.
Mvh
Matti