Avatar billede cebloon2 Praktikant
03. april 2014 - 21:34 Der er 6 kommentarer

Qone8

Simpelt og enkelt

Jeg har fået Qone8 på min bærbar og jeg kan ikke få det fjernet. Kan ikke finde det i listen over programmer, og alle sider jeg har søgt på for at fjerne det, siger jeg skal installere SpyHunter. Det virkede fint og den fandt de virus den skulle, men programmet koster ÅBENBART penge for at fjerne selve virusserne.
Anti malware bytes kunne ikke finde Qone8

Kan det virkelig passe jeg skal betale for at få fjernet dette?
Avatar billede 220661 Ekspert
03. april 2014 - 22:08 #1
Hej og velkommen til.
Prøv evt SuperAntispyware, og AdwCleaner
http://www.superantispyware.com/
Brug bare den frie version.
Prøv at hente AdwCleaner her:
http://general-changelog-team.fr/fr/downloads/finish/20-outils-de-xplode/2-adwcleaner
Start programmet, og når det er startet trykker du på [Scan]
Pc scannes, og ved endt scanning skal du trykke på [Clean].
Og derefter (automatisk) genstart...
Tilbage fra genstart kommer en log, som du gerne må kopiere herind.
Mht.: Vista og Windows 7/8 - Højreklik på filen - Kør som Administrator.
Og så er der også Hitman Pro du kan prøve.
http://www.surfright.nl/en
Før i tiden kunne man aktivere en 14 dages prøveperiode af programmet hvis den fandt noget der skulle fjernes.
Avatar billede 220661 Ekspert
03. april 2014 - 22:28 #2
04. april 2014 - 05:37 #4
Generelt:
* Hvilket Styresystem ?
* Hvilken Browser / Internet program ?
Avatar billede Slettet bruger
04. april 2014 - 15:00 #5
Kan det virkelig passe jeg skal betale for at få fjernet dette

NEJ, og Spyhunter 4 er efter min mening et fup program.

og alle sider jeg har søgt på for at fjerne det, siger jeg skal installere SpyHunter

Man skal nogle gange passe på, med at finde løsninger på internettet !
Avatar billede 220661 Ekspert
04. april 2014 - 17:47 #6
#5 Enig!