Avatar billede Slettet bruger
04. april 2014 - 13:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Oprette gratis hushmail

Jeg kan ikke finde ud af hvordan man opretter en gratis hushmail.

Efter man har udfyldt felterne med ønske adresse, password, etc. og trykket videre, får man muligheden for at vælge mellem en betalingsløsning og at springe over for fortsætte med en gratis. men når jeg trykker på 'spring over for at vælge gratis', kommer man tilbage til siden hvor man skal vælge en betalingsløsning. :( Hvad er det for noget snot...

Håber der er nogen som kender til dette.
Avatar billede claes57 Ekspert
04. april 2014 - 14:15 #1
Glem hushmail. Et indlæg på http://comments.gmane.org/gmane.network.tor.user/27407
Skriver
Do not use Hushmail.  It gives false promises of security, going so far as
to push broken-on-purpose, backdoored code to users.

Source (among numerous others):
http://www.wired.com/threatlevel/2007/11/encrypted-e-mai/
Avatar billede Slettet bruger
04. april 2014 - 14:38 #2
Okay. Det vidste jeg ikke. Tak skal du have!!!

Læg point for svar.
Avatar billede claes57 Ekspert
04. april 2014 - 14:48 #3
bare luk selv
Avatar billede Slettet bruger
06. april 2014 - 04:44 #4
Okay.