Avatar billede a/s Nybegynder
04. april 2014 - 16:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke slette mails på iPhone 4S

Når jeg forsøger at slette mails trykker jeg på skraldespandssymbolet, men får så beskeden:
"Kan ikke flytte besked
Beskeden kunne ikke flyttes til
postkassen Papirkurv."

Hvad gør jeg?
Avatar billede Blueeyez Mester
04. april 2014 - 17:35 #1
Prøv og luk mail helt og åbn igen (tryk 2 gabge på hjem knappen og flyt mail programmet op)

Fejlen kan os være at du har en anden mail udbyder end gmail.. Har oplevet det før, men bruger selv primært gmail hvilket virker super godt.
Avatar billede a/s Nybegynder
04. april 2014 - 17:42 #2
@ Blueeyes: Jeg forstår ikke dit første forslag, men jeg bruger one.com som mailudbyder - gør det nogen forskel?
Avatar billede Blueeyez Mester
04. april 2014 - 17:57 #3
Har du fulgt denne guide? http://www.one.com/da/support/guide/mail/opsaetning-af-mail-pa-iphone-ipad-ios

Hvis, så kan du længere nede på siden vælger hvor papirkurven er. Tjek at det er korrekt.
Avatar billede Andershoegh Seniormester
04. april 2014 - 19:06 #4
prøv om dette kan evt kan hjælpe:
Det løste det det samme problem i en anden tråd:

For at få dine beskeder smidt i papirkurven skal du:
1. Gå i Indstillinger -> E-post, kontakter, kalendere ->
2. Tryk på den mail-kontos opsætning du skal ændre i -> Tryk på Konto ->
3. Scroll ned til Avanceret -> Tryk på Slettet ->
4. Nu ser du 2 muligheder for at indstille sletning af beskeder: 'På min iPhone' og 'På serveren':

I mit tilfælde var der et flueben ved 'Papirkurv' under den første mulighed. Jeg valgte i stedet at ændre fluebenet til 'Trash' under 'På serveren'. Herefter gik jeg tilbage til Konto og trykkede OK. Du skal to gange tilbage i forløbet til første gang du ser muligheden for at trykke OK
Avatar billede a/s Nybegynder
19. april 2014 - 11:37 #5
AFSLUT