Avatar billede Brian76 Nybegynder
04. april 2014 - 23:50 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Åbn jpg fil uden først at gemme

Jeg kan ikke åbne JPG filer som er vedhæftet en mail uden jeg først har gemt den, jeg har Windows 7, kan det ikke lade sig gøre at åbne dem direkte?
Avatar billede 220661 Ekspert
05. april 2014 - 07:28 #1
Prøv at gå i kontrolpanelet og find standard programmer. Her inde kan du indstille hvilket program du vil bruge for at åbne billedfiler. Er den sat til at åbne med et som mail programmet ikke understøtter åbnes filen ikke, og derfor skal gemmes udenfor dette program.
05. april 2014 - 08:30 #2
Via hvilket Mail program ?
Avatar billede Brian76 Nybegynder
05. april 2014 - 21:17 #3
den står standard til at åbne med fotofremviser, har samme problem, med link på filer jeg har gemt, og det samme med JPG filer jeg vil åbne fra min synology harddisk.???
06. april 2014 - 09:40 #4
Find en *.JPG fil med Stifinder.
[Shift] [HøjreKlik] - i menuen vælges [Åbn med ...] - her vælges "Windows Fx og Biled fremviser" ...
OK ...
Avatar billede Brian76 Nybegynder
06. april 2014 - 16:39 #5
Kan stadig ikke åbne JPG filer fra min synology harddisk, uden jeg skal gemme først.
Avatar billede Brian76 Nybegynder
16. september 2014 - 08:13 #6
lukket