Avatar billede Jacob88L Nybegynder
05. april 2014 - 12:39 Der er 5 kommentarer

Reklamer på chrome og Firefox

Hej.

Jeg har en mac book pro som jeg er meget glad for, men for et par dage siden begyndte den opføre sig mærkeligt. Jeg får konstant popup reklamer og ord på forskellige hjemmesider, bliver ligesom highlitet med en reklame. Jeg har forsøgt og google mig frem til en løsning dog uden held. Troede først det var firefox der var problemet da det kun er i den browser at ord på uskyldige hjemmesider som Bt.dk og lignende er highlighted men der er også popup reklamer i chrome. Jeg har forsøgt og slette firefox og har set man også skulle slette en "profile folder" som jeg dog ikke kan finde for at slette det helt.

Nogle der kan hjælpe, både med at slette firefox helt, og slippe for de irriterende reklamer hele tiden. Det er virkelige frustrende! :)
05. april 2014 - 12:59 #1
Velkommen til E. ...

Snakker vi M$ Windows ?

---

Prøv at hente AdwCleaner her:
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/dl/125/
(Der går lige 5 sek før du skal trykke på gem)
Start programmet, og når det er startet trykker du på [Scan]
Pc scannes, og ved endt scanning skal du trykke på [Clean].
Og derefter (automatisk) genstart...
Tilbage fra genstart kommer en log, som du gerne må kopiere herind.
Avatar billede Jacob88L Nybegynder
05. april 2014 - 13:10 #2
Det er en mac. Har fundet ud af det vidst nok er det program der hedder gophoto.it som driller mig. Men kan bestemt ikke finde ud af at få det fjernet.
05. april 2014 - 14:02 #3
Det vil jeg lade 'mac' folk im at besvare...
Avatar billede Andershoegh Seniormester
05. april 2014 - 15:18 #4
Avatar billede Andershoegh Seniormester
07. april 2014 - 10:41 #5
Hvis du ikke fandt en løsning, tror jeg på, at der er bedre chancer i dette forum
http://www.macnyt.dk/forum/

Der har jeg selv fået megen hjælp til min kones Mac