Avatar billede Brugersoren Nybegynder
05. april 2014 - 13:23 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvordan sælger man på eBay

Jeg har en paypal konto tilknyttet eBay og har købt mange ting på portalen. Men jeg kan ikke få lov til at sælge noget. Den kommme hele tiden op med: "Please specify at least 1 postal service". På trods af at jeg har markeret: European Union, International Tracked postage.

Jeg har så læst et andet sted at man skal vælge First Class International postage. Det er bare ikke option. I hvert fald ikke på eBay.uk.

Jeg savner en dansk udgave af eBay, som virker.

Nogen der ved hvad en dansker gør når han vil sælge på eBay?
Avatar billede claes57 Ekspert
05. april 2014 - 13:28 #1
det er så det, der hedder 'den blå avis' (ejet af ebay)
Avatar billede finb Ekspert
05. april 2014 - 14:33 #2
Har du prøvet ebay.DE ?
Avatar billede claes57 Ekspert
05. april 2014 - 14:42 #3
Har du iPad, så har eBay en app. Der sætter du din placering til dk, og så skulle den vide hvilke forsendelsesmuligheder der er herfra.
Avatar billede Brugersoren Nybegynder
05. april 2014 - 15:58 #4
finb

Alt står jo på tysk på eBay.de og det er jeg ikke ret god til :)
- vil i hvert fald nødig forhandle med kunder på tysk.
Avatar billede Brugersoren Nybegynder
05. april 2014 - 16:03 #5
claes57

På eBay er der nogle fast forsendelsesmuligheder at vælge mellem, fx. i e.Bay.uk en masse med Royal post osv. Men det dur jo ikke herfra. Det virker på mig som om det slet ikke er meningen vi danskere skal sælge noget på eBay men kun i Den Blå Avis. Umiddelbart en underlig begrænsning.
Avatar billede claes57 Ekspert
05. april 2014 - 16:07 #6
i hverken eBay.de eller eBay.co.uk kan vælges danmark i landelisten i bunden.
Men det kan man på ipad app - så det er den, eller brug dba.
Avatar billede claes57 Ekspert
05. april 2014 - 16:09 #7
du kan evt forsøge at vælge svarige som land - posten i dk og sv arbejder jo sammen (svensk ejer vist nok en del af dk-post)
Avatar billede finb Ekspert
10. april 2014 - 16:53 #8
Har DBA.dk auktion a la ebay ?
Avatar billede finb Ekspert
08. november 2014 - 13:31 #9
Jeg skal gerne oversætte for dig. finb