Avatar billede mari-ann7 Praktikant
05. april 2014 - 15:45 Der er 2 kommentarer

forespørgsel

Har 2 kabler HDMI og vga (15 pins og 2 skruer) vil gerne spørge nogen ved hvor man købe 1 omformer/adapter hun i begge ender og prisen ?
Avatar billede tuxitheone Nybegynder
19. april 2014 - 10:04 #1
hej ...

jeg ved ikke hvad det helt er du leder efter men her er måske noget..

http://www.av-cables.dk/hdmi-adapter-kabel/
Avatar billede tuxitheone Nybegynder
19. april 2014 - 13:59 #2
www.av-cables.dk har en masse andet udvalg som du kan gå i gemmen her finde du helt sikkert det du søger