Avatar billede Brugersoren Nybegynder
05. april 2014 - 15:55 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvordan bliver man sælger på eBay?

Jeg har en paypal konto tilknyttet eBay og har købt mange ting på portalen. Men jeg kan ikke få lov til at sælge noget. Den kommmer hele tiden op med: "Please specify at least 1 postal service". På trods af at jeg har markeret: European Union, International Tracked postage.

Jeg har så læst et andet sted at man skal vælge First Class International postage. Det er bare ikke option. I hvert fald ikke på eBay.uk.

Jeg savner en dansk udgave af eBay, som virker.

Mvh. Søren
Avatar billede claes57 Ekspert
05. april 2014 - 16:56 #1
Du må ikke oprette flere spg med samme indhold.
Avatar billede Brugersoren Nybegynder
07. november 2014 - 15:02 #2
skriver lige et svar for at lukke