Avatar billede Tove6330 Nybegynder
05. april 2014 - 17:12 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Windows Live Mail "Sendt post"

Jeg har sendt en mail til en af mine kontaktpersoner. Den er blevet besvaret, men nu bliver besvarelsen ved med at komme retur til min mappe "Sendt" post. Jeg har fået flere hundrede af disse mails retur i min "Sendt" post mappe som ulæst! Hvem kan hjælpe mig, jeg har prøvet at slette og slette i mappen "Slettet" post, men det hjælper ikke?
Avatar billede claes57 Ekspert
05. april 2014 - 17:36 #1
hvis din plads hos udbyder (gmail/hotmail/tdc???) er fyldt helt op, så sker der underlige ting. Så prøv at logge ind på din webmail-konto og se om der er plads - evt ryd op.
Avatar billede Tove6330 Nybegynder
05. april 2014 - 18:02 #2
Hej - tak for tippet, men det hjalp desværre ikke?
Avatar billede claes57 Ekspert
05. april 2014 - 18:13 #3
Det kan være din udbyder af mail, der fucker i det. Har du skrevet til deres support?
Avatar billede Tove6330 Nybegynder
05. april 2014 - 18:32 #4
Tak for det. Nu har jeg desværre Stofa som udbyder, og med de problemer de har i øjeblikket (mangler at besvare ca. 300.000 mail forespørgsler) så er der nok lange udsigter at få et svar der? Men jeg prøver og vender tilbage.
Avatar billede claes57 Ekspert
05. april 2014 - 18:45 #5
hvis du er i et af de områder, hvor de sammenlægger net med waoo, så er de helt sikkert klar over det - giv dem en uges tid til at rette op på kabling og data. De gensender bare for at være sikker på, at der ikke tabes data når en af deres forbindelser kobles fra/til - og der er mange.
Ingen grund til at skrive til dem igen - de har din første mail - og hvis alle brugere sender 10-100  mails med fejlsøgning på, så hjælper det altså ikke i deres håndtering.
Avatar billede Tove6330 Nybegynder
06. april 2014 - 09:33 #6
Hej igen!
Jeg kom til at tænke på at jeg mener at have haft samme problem for ,ca. 6 måneder siden, og dengang havde jeg YouSee som udbyder og da mener jeg at det holdt da jeg havde slettet mailene. Det er bare ikke lykkedes denne gang, de bliver ved med at poppe up, men nu venter en uges tid, måske der i mellem tiden er andre der byder ind med en løsning?
Avatar billede Tove6330 Nybegynder
20. april 2014 - 15:22 #7
Hej
Da der ikke er kommet flere forslag og jeg har heller ikke selv fundet løsningen, lukker jeg hermed mit spørgsmål.