Avatar billede mr.9mm Nybegynder
05. april 2014 - 19:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fra pixel til vektor

Jeg skal have lavet mit logo ren tegnet og lavet til vektor. Er der nogle der vil påtage sig opgaven?

Jeg har lavet det i photoshop, men er ikke klar over hvilke format det skal leveres i.
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
05. april 2014 - 22:38 #1
Jeg vil gerne kigge på det. Alle pixelbaserede filformater kan bruges til at tegne på. Png er komprimeret uden tab af detaljer og er derfor velegnet til overførsel via mail. Send til fr@finnrasmus.dk
Avatar billede mr.9mm Nybegynder
06. april 2014 - 22:13 #2
Det er virkelig et fint stykke arbejde du har lavet Finn. Hvis det er muligt vil jeg meget gerne have det i *.ai format, så jeg eventuelt kan sætte noget tekst ind i det.
Avatar billede mr.9mm Nybegynder
06. april 2014 - 22:52 #3
Det er ikke kun godt arbejde, det er også med ekspressfart.
Tak for hjælpen, smid et svar
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
07. april 2014 - 07:55 #4
Hermed svar og venlig hilsen