Avatar billede tintir Nybegynder
06. april 2014 - 17:27 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Skærm bliver mørkere og lysere, mens jeg spiller.

Hejsa Eksperter!

Undskyld hvis dette spørgsmål er placeret i en forkert kategori.

Jeg er stødt på et problem med min pc. Når jeg spiller spillet World Of Tanks, så begynder min skærm at opføre sig mærkeligt. Den blinker, hvor den bliver mørkere og lysere. Det er selvfølgelig irreterende, men den giver mig også store FPS drops. Jeg plejer at have 50 FPS i spillet, men med det har jeg kun 11 FPS. Nogen gange holder den op med det og kører normalt, men så begynder den ofte igen. Det ødelægger glæden til spillet helt.
Jeg ved ikke om jeg skulle have kontaktet Intel, NVIDIA, Asus eller spillets support, da det kun sker, når spillet er åbent, men den kan også finde på at gøre det, når jeg er ude af spillet, mens det stadig er åbent.

Har prøvet at optage det på video, men det vises ikke, da det kun er selve skærmen der gør det og ikke spillet.

Pc specs:
Asus K56CM,
Intel Core i7-3537U,
Generic PnP Monitor,
NVIDIA Geforce GT 635M 2 GB.
Hvis mere behøves, så bare sig til.

Jeg håber i kan hjælpe mig!
Avatar billede 220661 Ekspert
06. april 2014 - 18:06 #1
Har du problemer med din strømforsyning?

Tænker på om den har dårlig forbindelse og skifter fra strømbesparende indstilling til balanceret, når den taber og får forbindelsen igen.
Avatar billede tintir Nybegynder
06. april 2014 - 18:19 #2
Laderen ser ikke ud til at være skadet nogen steder.
Den begynder at gøre det når jeg har åbnet spillet og ikke på andre tidspunkter.
Jeg har Asus Instant On på hele tiden, og den er sat til at være på
Power4Gear High Performance.
Avatar billede 220661 Ekspert
06. april 2014 - 18:23 #3
Er computeren opdateret med de nyeste drivere?
Avatar billede tintir Nybegynder
06. april 2014 - 18:38 #4
Har lige opdateret den idag til de nyeste drivere, men den blinker stadig.
Avatar billede 220661 Ekspert
06. april 2014 - 19:14 #5
Ok. Jeg har desværre ikke andre bud. Håber du får hjælp til dit problem.
Avatar billede 220661 Ekspert
06. april 2014 - 19:24 #6
Nå. Fik lige læst dit spørgsmål ordentligt.

Er der ikke fejl ved en optagelse af hændelsen, må det jo være selve skærmen der har et problem, og så må du kontakte din forhandler.Ændrer skærmen sig hvis du drejer på den?
Tænker på delvist knækket skærmkabel.
Avatar billede tintir Nybegynder
06. april 2014 - 19:46 #7
Min skærm kan ikke drejes, da det er en laptop.
Avatar billede 220661 Ekspert
06. april 2014 - 19:51 #8
Der er vel hængsler på den så du kan lukke skærmen?? Det er det jeg mener med at dreje skærmen.
Avatar billede tintir Nybegynder
06. april 2014 - 20:41 #9
Skærmen ændrer sig ikke.
Avatar billede tintir Nybegynder
24. november 2014 - 09:25 #10
Laderen var defekt, så jeg fik pengene tilbage