Avatar billede rene_koemler Praktikant
06. april 2014 - 20:36 Der er 1 løsning

Sætte rettigheder på mappe på D-Link DNS-320L NAS

Hej Netværk.

Jeg har netop anskaffet mig an D-Link DNS-320L NAS, der skal tage over fra min gamle filserver der er blevet træt.

Jeg har flytte mapper fra den gamle server og over på NAS'en.

Jeg har dog brug for at sætte rettigheder på nogle af mapperne, men som jeg ser det via web-interfaset på NAS'en kan jeg kun gøre det på hele det volume der blev oprettet ved konfigurationen (der sidder to diske i RAID 1).

Jeg har forsøgt med manual men uden det store held.

Håber jeg kan hente lidt hjælp her.
Avatar billede rene_koemler Praktikant
20. september 2014 - 11:30 #1
lukker