Avatar billede Slettet bruger
07. april 2014 - 23:27 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Sletning af guide

Hej repox, jeg har en anmodning til dig, om at slette en guide jeg har lavet:
"Aktiver AHCI efter windows 8 install."
Recepten virker tilsyneladende godt nok, man kan boote på AHCI.
Men jeg har fundet ud af, at Acronis, når Image gendannes fra USB stick, ikke længere kunne finde ud af, hvor min C-partition skulle ligge. Det blev plaseret på D-partitionen, som er på en ekstra HDD, og jeg fik problemer med mit CD drev.
Jeg har nu sat bios tlbage til Ide, og nu fungerer det som det skal igen.
Men nu bekymrer det mig, om recepten er den rigtige måde at gøre det på, og om andre derfor kan få problemer ved at følge den. Jeg vil derfor bede dig om helt at slette den guide.
M.v.h. ja39
Avatar billede 220661 Ekspert
08. april 2014 - 00:10 #1
Avatar billede Slettet bruger
08. april 2014 - 08:44 #2
Du kan selv ændre på guiden ved at logge ind, og klikke på Redigér denne guide måske hvis man sletter hele teksten forsvinder guiden.
Avatar billede Slettet bruger
08. april 2014 - 08:45 #3
Prøv i Internet Explorer hvis andre browser ikke virker.
Avatar billede repox Seniormester
08. april 2014 - 08:56 #4
Den er fjernet fra oversigten nu.
Avatar billede Slettet bruger
08. april 2014 - 10:32 #5
@ repox tak det lettede. Det er forøvrigt en rigtig god ide, at den som har lavet guiden, kan redigere i den, samt rette på slå og stavefejl:-)

220661 tak for linket:-)

pixxel Jeg kan jo ikke bare slette teksten og så have en tom guide:-)
Avatar billede 220661 Ekspert
08. april 2014 - 16:12 #6
velbekomme :-)
Avatar billede Slettet bruger
08. april 2014 - 17:06 #7
pixxel Jeg kan jo ikke bare slette teksten og så have en tom guide:-)
næææ ;-)

Det er forøvrigt en rigtig god ide, at den som har lavet guiden, kan redigere i den, samt rette på slå og stavefejl:-)

Det kan man, men nogle gange skal man bruge Internet explorer.
Avatar billede Slettet bruger
08. april 2014 - 20:40 #8
#7 Jeg har ikke prøvet med IE, men jeg rettede i guiden med Firefox. Det gik også godt nok, det tog bare mange timer, før det slog igennem. Det er også ok, man skal bare vide det, så man ikke efter de 5-10 min. tror, at der ikke sker noget.
Avatar billede Slettet bruger
10. april 2014 - 18:05 #9
Glemte at lukke:-)