Avatar billede iphone5 Nybegynder
08. april 2014 - 10:24 Der er 8 kommentarer

Har desperat brug for hjælp :/

Hej.

Jeg har optaget en video i min Iphone5 for ca 3 uger siden.
- den er fejlagtigt blevet slettet, men jeg har ingen sikkerhedskopi :( kan det lade sig gøre at gendanne denne ? det er bevismateriale, Vh
Avatar billede Blueeyez Mester
08. april 2014 - 10:41 #1
Avatar billede iphone5 Nybegynder
08. april 2014 - 10:49 #2
Det må jeg prøve, har simpelthen prøvet ALT - kontaktet alle, men uden held :/ Jeg håber det virker, tak for det ;)

Vh
Avatar billede Blueeyez Mester
08. april 2014 - 11:56 #3
Du bør kun benytte kommentar. Svar er til pointgivning / lukning af tråd.

Jeg kan ikke garantere dataen er der, men det program har reddet ca 400 gb på en hdd for mig. Blot ikke fyld data på din iphone..
Avatar billede finb Ekspert
08. april 2014 - 16:27 #4
ligger den ikke som .bak i skyen ?
Avatar billede iphone5 Nybegynder
08. april 2014 - 20:45 #5
Okay, jeg beklager mange gange :/ håber ikke du gik glip af 'point' ?

Og nej, den ligger ikke i skyen, desværre.
- min filmrulle er alt for stor til at den kan kopieres :(
Avatar billede Blueeyez Mester
08. april 2014 - 22:01 #6
Et svar skal først accepteres før en fejl er begået ;-)
Avatar billede Layoa Nybegynder
14. oktober 2014 - 09:57 #7
Hvis din iPhone systemet er iOS 8.0.0 eller nyere version, så du kan finde dine slettede fotos fra "For nylig slettet".

Ellers bør du få en iPhone data opsving programmel http://www.any-data-recovery.com/product/iphone-data-recovery.html for at få hjælp.

YouTube-video guide til iPhone foto opsving
http://www.youtube.com/watch?v=othJp9Rd_mE
Avatar billede MADOlsen Forsker
14. oktober 2014 - 10:17 #8
data opsving
Hmm, det lugter da vist lidt af Google Translate...