Avatar billede stoholm Novice
08. april 2014 - 13:15 Der er 1 løsning

Tabel som interaktiv PDF form i OpenOffice

Hej
Jeg vil gerne lave en tabel i Calc (eller Writer eller Excel/Word 2007), som jeg kan eksportere til PDF, hvor brugere så kan taste tal/tekst i tabellen.
Eneste løsning jeg kan finde på er at oprette en masse "Text boxe" og placere dem ved siden af hinanden,- men det er ret besværligt og virker ikke særligt godt!

Nogen der ved, hvordan man kan oprette en sådan tabel, som man kan gemme som PDF, og så skrive i tabellen i PDF?
Avatar billede stoholm Novice
07. august 2014 - 14:15 #1
Lukker