Avatar billede helming Nybegynder
08. april 2014 - 19:09 Der er 3 kommentarer

Kan ikke opdater Apps på iPad

Efter at den sidste opdatering af styresystemet af min iPad 3 kan jeg ikke opdatere de apps der skal opdateres. Hvad skal jeg gøre?
Avatar billede Slettet bruger
08. april 2014 - 20:02 #1
Der skulle med den nye iOS7 være automatisk opdatering af apps når Wi-Fi er tilsluttet.
Avatar billede helming Nybegynder
09. april 2014 - 11:03 #2
Det er rigtigt, men på min iPad ser det ud til at der er en del apps der ikke er blevet opdateret.
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2014 - 18:08 #3
Det vil sige, at de er mærket til opdatering?
Ingen af mine apps står til opdatering.