Avatar billede jaymaster Praktikant
08. april 2014 - 21:50 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Modificering af csv fil

Hej eksperter

Har en csv fil som viser følgende når jeg åbner den i excel:

"XXX","08901090123","IS81872309","8452,50","300122","DKK","","U","","","","","N","","","","","","","WF -4374 - KPMG ","","1293301","71","701510012967011 ","","","","","","","","","","","","","","","","","","","","","","","","","","","","","","","","","","","","","","","","","","","","","","","","","","","","","","","","","","WF -4374 - KPMG"

Ovenfor er kun en række dem er der flere hundred/tusinder af i en fil.

Jeg vil gerne oprette en formel der gør følgende:

Hvis Felt 23 har værdi 71 skal Felt 20,22 og alle fra 25 være blanke altså værdi ""

Er der nogen der har en ide til dette?

Mvh
JayTono
Avatar billede supertekst Ekspert
09. april 2014 - 09:53 #1
Hvis det må være VBA og du kan sende en model af din fil - så skal jeg prøve.
@-adresse under min profil
Avatar billede supertekst Ekspert
12. april 2014 - 12:13 #2
Har du fået set/afprøvet det fremsendte?
Avatar billede jaymaster Praktikant
20. april 2014 - 10:47 #3
Hej Supertekst

Tak for din kode. Jeg gik på påskeferie lige efter jeg fik den så har først testet den i dag. Den virker næsten som jeg ser det mangler der lidt. Men jeg vender lige tilbage lige efter påske da jeg mangler lidt oplysninger :-)

Men kan se du kan dit kram så det er bare lidt ændring i kriterierne der skal til for at det virker.

Vender tilbage snarest og god påske herfra indtil da.

Mvh
JayTono
Avatar billede supertekst Ekspert
20. april 2014 - 10:54 #4
Hej

Selv tak - jeg afventer

Fortsat god påske

Mvh
Avatar billede jaymaster Praktikant
08. maj 2014 - 07:52 #5
Hej Peter

Jeg har ikke glemt dig.
Du står på todo til iaften/i morgen. Der er kommet lidt nyt som jeg har afventet. Så vi er lige ved at være dig.

Tænkte lige jeg vil underrette dig da jeg er på messe hele dagen.

Vi tales ved.
Avatar billede supertekst Ekspert
08. maj 2014 - 09:15 #6
Hej Jay

Tak - det var betænksomt - jeg afventer..
Avatar billede jaymaster Praktikant
07. juni 2014 - 15:52 #7
Hej Supertekst

Har sendt dig en mail på denne efter lang tids venten, sorry :-(
Avatar billede supertekst Ekspert
08. juni 2014 - 12:07 #8
Hej
Ok - ser på det senere..
Avatar billede jaymaster Praktikant
09. juni 2014 - 23:51 #9
Hej igen

Det ser jeg frem til :-)

JayTono