Avatar billede casper_skovgaard Nybegynder
09. april 2014 - 14:54 Der er 1 løsning

Windows fejl ved installation af driver

På mine forældres pc med Windows 7 DK har jeg problemer med at installere/opdatere både software og drivere.

Følgende fejl får jeg når jeg køre en windows update:

*******************************
Nogle af opdateringerne blev ikke installeret
Fejl fundet:
Kode:800700002 Windows Update har fundet en ukendt fejl
*******************************

Drivere til grafikkort og printer bliver ikke opdateret.

Hvis jeg fjerne printeren fra devices og kobler den til pc'en igen, så finder windows den og begynder at installere driverer.

Det resulterer i følgende fejl:

*******************************
Pakke-id: Ukendt
Sti: C:\Users\Mogens\AppData\Local\Temp\msdt\_CF39FB16-A6D3-400
Fejlkode: 0x80092003
Kilde: Motor
Bruger: MOGENS-PC\MOGENS
Kontekst: Begrænset
*******************************

Jeg har prøvet at oprette en ny admin bruger, man får samme fejl.

Jeg har kørt SFC /SCANNOW, som meldte om at fejl var levet rettet, men det hjalp heller ikke.

Jeg har også prøvet at download et Microsoft program (mener det hedder Fix it) men fik så bare fejl, da jeg installerede det

Nogle forslag til andre ting jeg kan prøve?
Avatar billede casper_skovgaard Nybegynder
21. april 2014 - 18:35 #1
Løsningen bliver at re-installere windows