Avatar billede The-New-One Nybegynder
10. april 2014 - 10:11 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

hvilke kabler kan man bruge

Hvilke kabeltyper kan anvendes på Ethernet?
Avatar billede chalde Seniormester
10. april 2014 - 10:16 #1
Sådan generelt eller bare til hjemmet?
Avatar billede claes57 Ekspert
10. april 2014 - 10:18 #2
det skal være med det rette antal ledere, og de skal være farvekodede, så du kan forbinde stik korrekt.
http://www.avxperten.dk/netvaerkskabel-og-tilbehoer/netvaerkskabel-og-tilbehoer.asp
alt efter kablets data, så er det mærket cat5, cat6, cat7 - og så er der type uskærmet og skærmet (skærmet kan klare mere elektrisk støj fra omgivelserne)
Avatar billede The-New-One Nybegynder
10. april 2014 - 10:23 #3
det er selve hvad for nogen slag kabler kan man bruge altså for eksempel fiber kabler og lan kabler og antenne kabler men der er flere men kan ikke huske navne på dem
Avatar billede The-New-One Nybegynder
11. april 2014 - 09:17 #5
tak for hjælpen chalde
Avatar billede The-New-One Nybegynder
07. maj 2014 - 11:01 #6
har fået lov til at tage point tilbage