Avatar billede catflap141 Nybegynder
10. april 2014 - 12:35 Der er 2 kommentarer

Ala Need for speed underground

Hej med jer, kan i hjælpe mig, jeg har en ven der ELSKER need for speed underground, men han kan ikke spille det på sin windows 7, kender i et bilspil der minder meget om det, altså hvor man kører et race fra a til b, og får point som man så kan opgradere sin bil med... jeg ved der er masser at spil hvor man kører race, men de fleste er på en stor "map" hvor man skal finde sine udfordringer.. og det er han ikke interesseret i..
Avatar billede Slettet bruger
10. april 2014 - 17:01 #1
Ærgerligt, jeg kan ikke huske hvordan jeg fik det til at virke.
Men prøv at køre det i kompatible tilstand højre klik på selve spillet og gå ind under kompatibilitet, og så prøv med f.eks. windows 2000. Og prøv at google lidt.
Avatar billede catflap141 Nybegynder
10. april 2014 - 17:33 #2
Hej Hugajohan

Jeg har prøvet alt, og har googlet alt det jeg kunne, men har opgivet.. og flere siger at det ikke virker...

så hvis der var et alternativt spil, så ville jeg gerne høre om det