Avatar billede MartinPJensen Nybegynder
10. april 2014 - 16:39 Der er 13 kommentarer

Ny printer.

Hej.

Jeg står og skal ud og købe ny printer til hjemmebrug, men er i tvivl om hvad jeg bør købe.

Printeren behøver ikke være den dyreste, da det ikke er hver dag den bliver brugt.

Den skal kunne bruges til Wifi, scanning og kopiering.

Håber I vil hjælpe. ;-)

Mvh. Martin
Avatar billede Jensen DK Novice
10. april 2014 - 16:57 #1
Køb en HP til en 7-800 kr med wifi på bilka har nogen gange tilbud på HP.
Avatar billede PrOz Nybegynder
10. april 2014 - 16:58 #2
Lexmark arbejdsprinter, er dem jeg køre med, de er mega brugervenlig, og de køre.

Deres laser printere er rigtigt gode, og økonomiske, jeg har haft mine i ca 6 år, der har aldrig været noget, de er lidt dyre, min sort/hvis printer kostede 1600 kr, men det spare man i blæk alene over samme årrække :)
Avatar billede claes57 Ekspert
10. april 2014 - 18:27 #3
bare for at komme med en mere
http://www.brother.dk/g3.cfm/s_page/60960/s_name/produktvisning/s_level/31130/s_product/DCPJ132WZW1
wi-fi, airprint (ipad/iphone), og google cloud print.
Dertil separate patroner til hver farve.
Avatar billede tiger_dk Mester
10. april 2014 - 18:57 #4
jeg vil give PrOz ret mht. laserprintere. Vi har i en årrække brugt blækprintere, vi har efterhånden fået samlet en hel del sammen, de er dog solgt nu. Vi besluttede at gå over til en laserprinter i sted, og det har vi aldrig nogenside fortrudt. Så er vi fri for det  ræs med nye blækpatroner, der næsten koster lige så meget som selve printeren !

Laserprinteren holder virkelig i langtid bare på èn sort patron, så sådan en kan jeg klart anbefalde !
Avatar billede claes57 Ekspert
10. april 2014 - 19:20 #5
Hvor meget print er der tale om. Jeg kopierer nogle sider til pdf, som sendes/gemmes. Og printer reelt kun få sider pr md. Har ikke noget at bruge papirkopier til.
Hvad er spørgers behov?
Avatar billede MartinPJensen Nybegynder
10. april 2014 - 20:02 #6
Mine behov er bare et par udskrifter i ugen. Så vil ikke ofre mange penge, men vil heller ikke have en hvor patroner tørre ud hele tiden.
Avatar billede claes57 Ekspert
10. april 2014 - 20:16 #7
det klart billigste vil så være en blækprinter/kombi model, hvor du kun bruger skanner, og en laserprinter (uden skanner del).
Her kan du så ikke lige bruge den som kopimaskine uden at køre det skannede dokument ind over pc fra skanner til printer.
Avatar billede PrOz Nybegynder
11. april 2014 - 00:30 #8
En laser Arbejdsprinter er en god holdbar investering, mit foretrukken valg er Lexmark, aldrig haft et problem, der er ca 2500 sides printning pr patron og tørrer ikke ind.

Efter min mening, hellere investerer i en printer der holder mange år, de er lidt dyre, men de er klart pengene værd.
Avatar billede Jensen DK Novice
11. april 2014 - 06:29 #9
Jeg har en HP photosmart wireless B109n-z købt for 3 år siden 695.00 kr. bruger blækpatroner 364 sidst 59,00kr pr.stk skifter sort 1 gang om året de 3 farver har jeg kun skiftet 1 gang, mit forbrug er som spørgerens til hverdag, en gang årlig printer jeg 500 kopier ud med skrift til en Generalforsamling.
Den skriver rigtig flot, der må i dag kunne skaffes en der ligner min.
Avatar billede MartinPJensen Nybegynder
11. april 2014 - 17:53 #10
Jeg hælder også mest til en blækprinter, da vi ikke printer særlig meget.

Men hvilket mærke vil i anbefale?? Hp, Canon, Brother, Lexmark??
Avatar billede PrOz Nybegynder
13. april 2014 - 21:24 #11
Hp er udemærket til det lave forbrug, Brother og Lexmark er mere til det store forbrug, men de har også printer til lavt forbrug :)

Brother, HP og Lexmark alle gode erfaringer fra min side, skal dog sige Lexmark er den bedste jeg nogle sinde har haft :)
Avatar billede Jensen DK Novice
14. april 2014 - 06:28 #12
Holder på HP har aldrig haft problemer.
Avatar billede tiger_dk Mester
14. april 2014 - 07:53 #13
Jeg holder så med Canon, men det er jo nærmest en religion, ligeledes det er inde for så maget andre mærker !

Vi har sådan en her:

Canon - i-SENSYS MF8080Cw A4 color

http://www.canon.dk/For_Home/Product_Finder/Multifunctionals/Laser/i-SENSYS_MF8080Cw/

Den passer vores behov mere en rimeligt !