Avatar billede yakkaburu Nybegynder
10. april 2014 - 19:58 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Min kærestes kommende pc... HVILKEN?

Min kæreste skal have ny stationær pc.
Jo flere tilbud han får jo mere i tvivl bliver han.

Det ene er en Deca Gamer AMD x8 4.0Ghz:
DDR3 2x4GB/1600MHz
Gigabyte R9 280x OC 3GB
Sata3 500GB  Seagate 16mb/720
Windows

Den anden:
Deca Gamer Intel i5 /GTX7
Intel Core i5-4670 3.4GHz
DDR3 16GB/2400MHz
NVida GTX770 OC 2G
SSD 250GB
Sata3 3,5" 1TB
Windows

Vi har også kigget på muligheder andre steder der er noget billigere. Men kan det svare sig at give så meget mere?

Behovet er forskellige spil både nu og fremover fx Wurm, Rome, mfl. og at få mest muligt for pengene. Kæresten vil gerne kunne opdatere computeren med fx nyt grafikkort osv.
Avatar billede shako Novice
11. april 2014 - 08:23 #1
Den øverste virker i hvertfald som en meget meget dårlig handel

Den nederste er ret hurtig, men til gengæld alt for dyr i forhold til hvad man får.

Hvis din kæreste er teknisk er det nu sjovest at samle selv - så kan man også samle med henblik på en evt. opgradering.

De spil du nævner er ikke spil der kræver det helt store, men hvis han gerne vil være fremtidssikret er det her et rigtig godt tilbud:

http://topdata.dk/product.asp?product=9214
Avatar billede yakkaburu Nybegynder
13. april 2014 - 19:54 #2
Så er pc'en bestilt hos topdata. Det var dem vi øvrigt havde kigget på. Tak for hjælpen.