Avatar billede Morten_Hitz Nybegynder
11. april 2014 - 09:08 Der er 2 kommentarer

Hjælp til udvendelse af CMS System til kommende hjemmeside.

Hej Alle

Jeg mangler lidt hjælp til hvilket CMS system der vil passe bedst til en hjemmeside med følgende egenskaber:

1) Forum med mulighed for oprettelser af brugere.
2) Anmeldelsesside hvor brugernes indhold bliver gemt i database.

Har overvejet at bruge Joomla, men har ikke den store erfaring med det. Så hvis nogen har andre forslag og evt. har erfaringer med at oprette forums, vil det være en kæmpe hjælp.

På forhånd tak!

Med venlig hilsen

Morten
Avatar billede TIversen Novice
11. april 2014 - 10:18 #1
Hmmm... Nu er jeg jo en stor af af WordPress, så det ville nok det jeg ville anbefale.

Med hensyn til forumet, så kan du jo installere phpBB ved siden af og linke det til din side. Alternativt så mener jeg også der findes Forum plugins til WP.

Jeg er ikke sikker på hvad du mener med anmeldeslesside, men det findes der sikkert også et plugin til ;-)

Hvis du ikke kender WordPress kan du lære det her:

http://www.nemprogrammering.dk/Tutorials/Wordpress/wordpress_kursus.php
Avatar billede Watson Nybegynder
11. april 2014 - 18:30 #2
Der er ret så mange CMS systemer der kan klare det du ønsker.
Hvorfor tager du ikke fat i noget du har erfaring med, hvis joomla ikke er sagen for dig?