Avatar billede RasmusNim Nybegynder
11. april 2014 - 09:32 Der er 3 kommentarer

Udvikling af app

Hej!
En ven og jeg skal starte et skoleprojekt, hvor vi gerne vil lave en app. Vi mangler dog bl.a. informationer om, hvor meget det vil koste at få lavet en app?
Appen skal kunne administrere betalinger, sende beskeder og have integrerede kortfunktioner.
Designet er ikke det vigtigste. Den skal bare have en håndgribelig og funktionel menu.
Avatar billede michael_stim Ekspert
11. april 2014 - 12:21 #1
27396,45 kr + moms
Avatar billede michael_stim Ekspert
11. april 2014 - 12:42 #2
PS. Håber du opfattede det var en joke.

Med andre ord: Det er umuligt at sige med de få oplysninger. Det ville modsvare at spørge om hvor meget en rød bil med 4 hjul et rat og skal kunne køre koster.
Avatar billede Watson Nybegynder
11. april 2014 - 18:28 #3
Det var en god griner :) tak for det Michael_stim

En app koster sådanset intet at lave, hvis du selvfølgelig kan finde ud af at lave den selv.

Ønsker du en pris fra en programmør?

Du skriver at jeres app skal kunne håndtere betalinger, hvilken form for betalinger. Der er en del i din beskrivelse som kunne havde en del bedre.