Avatar billede Marcjensenn Nybegynder
12. april 2014 - 15:18 Der er 4 kommentarer

Jeg modtager log-in, kunde betaler og venter

Hej Amino.dk

Jeg vil lige spørge om det her er en god måde at "sælge hjemmesider" på.
Det foregår kun i Wordpress lige nu. (eksempel)

1. Kunde henvender sig til mig. (Kunden har allerede et domæne og en hjemmeside med Wordpress)
2. Kunden betaler. (Der er self fortrydelsesret osv. osv.)
3. Jeg får et log-in til Wordpress, af kunde hvorpå jeg kan gå ind og redigere hele hjemmesiden. Jeg redigere det jeg tilbyder. Det kan være CSS, opstiller plug-ins og widgets og meget mere for kunden.
4. Kunden ser mit mesterværk og bedømmer.

Er det en fin måde at sælge hje
Avatar billede claes57 Ekspert
12. april 2014 - 15:37 #1
1) når man sender en ansøgning, så vil du aldrig får job hvis du ikke gider rette modtager til det rigtige firmanavn - bare til info.

2) jeg ville lave systemet om - lave en demoside på mit eget domæne (altså dit - ikke kundens), og hvis kunde så accepterer det, så udveksles kode og penge.
Avatar billede Marcjensenn Nybegynder
12. april 2014 - 15:52 #2
Jeg forstod ikke 1)

Men 2) kan så diskuteres, men jeg tror jeg vælger den metode som jeg har nævnt, tak for rådet ellers
Avatar billede claes57 Ekspert
12. april 2014 - 18:07 #3
vedr 1) Hej Amino.dk
du har lagt dette indlæg på eksperten.dk
Er det ikke ikke åbenlyst?

vedr salget - du forudsætter, at du kan pille ved kundens kørende system med evt nedetid til følge i et ikke godkendt design (kan genere dem, der skulle kontakte din kunde) - eller at kunden skal stille et test-domæne til rådighed for dig?
Avatar billede Marcjensenn Nybegynder
12. april 2014 - 18:10 #4
Hov... Det havde jeg ikke set. :) Tak for det

Ja, det er nemlig helt rigtigt. "(kan genere dem, der skulle kontakte din kunde)" det er rigtigt... Men i "siden er under konstruktion" kunne der jo også stå "kontakt os på email@kontakt.dk" :)