Avatar billede arne_v Ekspert
12. april 2014 - 15:37 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Email problem?

Jeg får ingen emails fra eksperten.dk (nye spm. i kategorier jeg abonnerer på og nye indlæg i tråde jeg deltager i).

Er der andre med samme problem?
Avatar billede claes57 Ekspert
12. april 2014 - 15:39 #1
samme her - sidste mail var i går.
Avatar billede Blueeyez Mester
12. april 2014 - 15:43 #2
Virker fint her, men smid et indlæg så er det nemmere at vurdere.
Avatar billede arne_v Ekspert
12. april 2014 - 16:13 #3
Lidt sært. Jeg fik faktisk email om oprettelses af spørgsmål, men jeg har ikke fået nogen email omkring de to kommentarer. Der er tilsyneladende forskel på email.
Avatar billede Blueeyez Mester
12. april 2014 - 16:32 #4
Har heller ikke fået mail fra dit indlæg. Mht oprettelse og indlæg så er det vel fordi ved oprettelse så får man en mail uanset hvad, men indlæg er jo noget vi overvåger og hvis den del er nede så er det jo der det fejler hvilket det kunne lyde som.
Avatar billede claes57 Ekspert
13. april 2014 - 12:39 #5
Har lige fået en spandfuld mails, så der er hul igennem nu.
Avatar billede arne_v Ekspert
13. april 2014 - 16:22 #6
jeg fik ogsaa en hel stribe emails 12:30 (dansk tid)
Avatar billede repox Seniormester
15. april 2014 - 12:46 #7
De kommer stadig med noget forsinkelse af årsager jeg ikke lige kan forklare. Jeg prøver lige at henvende mig til udviklerne.
Avatar billede xl-Enthusiast Ekspert
23. april 2014 - 08:53 #8
Har, trods mange indlæg og kommentarer, ikke fået en eneste mail siden 25-3-2014.
Avatar billede repox Seniormester
23. april 2014 - 08:56 #9
Så vidt jeg er orienteret, så har der været en jobserver som har fejlet under genstart. Alting bør være i orden nu.

Hvis der er flere der oplever problemer, hører jeg gerne om det?
Avatar billede xl-Enthusiast Ekspert
25. april 2014 - 07:19 #10
Alting synes ikke at være i orden endnu. I hvert fald har jeg stadigvæk ikke modtaget nogen mails den seneste måned.
Avatar billede xl-Enthusiast Ekspert
29. april 2014 - 08:54 #11
Må man spørge om der stadigvæk er problemer med den jobserver eftersom jeg stadigvæk ikke få mails fra Eksperten.
Avatar billede arne_v Ekspert
27. maj 2014 - 00:30 #12
lukker nu