Avatar billede DK-Lilly Nybegynder
12. april 2014 - 16:22 Der er 1 kommentar

Printer HP6510 - HPFFE359 - virker ikke

Hejsa

Min printer HP6510 har kørt upåklageligt trådløst fra min ACER bærbar, windows 8.1. er pludseligt holdt op med at virke - medens den stadig virker fra min Ipad.
Navnet på printeren i kontrolpanellet er  ændret il  HP FFE359 og virker ikke. Jeg har forgæves forsøgt at afinstallere printeren, og downloade ny driver. Men det er ikke muligt.
Er der nogen der kender til dette problem og kan hjælpe mig?
Jeg har forsøgt med en anden trådløs HPprinter (HP3520) og den fungerede fint.
Venlig hilsen
Lilly
Avatar billede 220661 Ekspert
13. april 2014 - 09:48 #1
Hej Lilly og velkommen til.
Har du forsøgt en systemgendannelse til før problemet opstod?