Avatar billede Pindsvinet Nybegynder
12. april 2014 - 19:49 Der er 1 kommentar

Søger hjemmeside program

Er der nogen der kan anbefale et program til at lave en hjemmeside med. Jeg har en ældre hjemmeside som skal fornyes og som ligger på et hotel/server(jeg har one.com).
Hvis det er muligt så en jeg kan arbejde på offline og så oploade den når jeg er færdig.
Skal være en gratis version.
Tak for svar.
Avatar billede Slater Ekspert
12. april 2014 - 19:55 #1
Snakker vi sådan noget WYSIWYG, altså hvor du kan sidde og trække grafiske elementer ind og vælge farver og fonte i menuer? I så fald bruges den slags næsten ikke mere, og af god grund. Hvis man ikke kan kode, er det generelt en meget bedre idé at bruge et CMS med et tema - f.eks. Wordpress.

Hvis du vil have et WYSIWYG-program, så findes Kompozer stadig. Det er nok det bedste gratis, så vidt jeg ved: http://kompozer.net

Eller er det slet ikke det, du vil have? Så præciser gerne.