Avatar billede tinem Novice
13. april 2014 - 07:33 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Når jeg opretter new folder så er den allerede navngivet?

Jeg har i flere år undret mig over dette, men spørger nu fordi hackerne jo har travlt i øjeblikket med at overtage vores computere. :-(
Avatar billede poko1 Ekspert
13. april 2014 - 09:02 #1
Undskyld spørgsmålet men "Hvad er den navngivet som"??
Avatar billede claes57 Ekspert
13. april 2014 - 09:02 #2
Det skal du være glad for. Ellers kunne du oprette en mappe og komme til at trykke på entre. Så har du en mappe uden navn, og den kan så ikke slettes eller omdøbes. Den vil bare være en fejl i strukturen.
Avatar billede 220661 Ekspert
13. april 2014 - 10:42 #3
Den har jeg så ikke oplevet før?
Har du 2 installationer af Xp på samme disk, hvor den ene evt. ikke kan bootes på?
Du skriver jo du har haft denne fejl i flere år, så det kunne måske være sket ved en geninstallering af systemet.
Avatar billede tinem Novice
14. april 2014 - 07:04 #4
Tsk for svarene. Det er altså ikke noget "farligt" og jeg kan bare fortsætte.
#3 Tror du har ret i dette og lever "bare" med det indtil jeg får købt ny bærbar med Windows 8.1.

Det kan være f.eks.:

New Deal
New Foundland
Nuclear
Newer Folder
New Years Day
osv.osv.

Send et svar hvis I vil have point og tak for feedback.
Avatar billede poko1 Ekspert
14. april 2014 - 07:14 #5
Hvis de navne du skriver  kommer automatisk når du vælger ny mappe og der ikke står Ny Mappe eller New Folder  som blåt navn så ser det mærkelig ud!
Jeg samler ikke point :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
14. april 2014 - 08:38 #6
Jeg er enig med poko1 om at det ikke ser rigtigt ud. Havde mappen fået det samme navn hver gang, og måske et der hedder "ny mappe1" havde jeg ikke været nervøs. Når den skifter på den måde ser det ikke rigtigt ud i min optik.
Prøv at køre disse programmer her for en sikkerheds skyld:

Hent og instalér CCleaner  https://www.piriform.com/ccleaner
http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
Lad programmet foretage en oprydning...

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://downloads.malwarebytes.org/mbam-download.php
http://www.eksperten.dk/guide/1605

Prøv at hente AdwCleaner her:
http://general-changelog-team.fr/fr/downloads/finish/20-outils-de-xplode/2-adwcleaner
Start programmet, og når det er startet trykker du på [Scan]
Pc scannes, og ved endt scanning skal du trykke på [Clean].
Og derefter (automatisk) genstart...
Tilbage fra genstart kommer en log, som du gerne må kopiere herind.
Mht.: Vista og Windows 7/8 - Højreklik på filen - Kør som Administrator.
Avatar billede tinem Novice
21. maj 2014 - 12:39 #7
Inden jeg skrev mit indlæg kørte jeg flere gange Avasti free antivirus samt Spybot - Search & Destroy og Superanti spyware og CCleaner som ikke fandt noget, så kører nok bare videre indtil jeg får købt ny desktop samt styresystem, da jeg ellers ingen andre problemer har, men vil gerne give jer point for jeres ulejlighed, så send et svar. :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
21. maj 2014 - 16:31 #8
Springer over med point.
Avatar billede poko1 Ekspert
21. maj 2014 - 16:37 #9
Jeg samler ikke point! :-)