Avatar billede hansj Praktikant
13. april 2014 - 11:09 Der er 6 kommentarer

Skyder i pdf-fil

Jeg vil gerne i et spørgeskema i pdf indsætte en skyder (eller flere). Brugeren skal kunne trække skyderen helt til venstre, hvis utilfredsheden er i bund, og længere til højre ved større tilfredshed/udbytte.

Det må kunne arrangeres i Acrobat XI, evt. med en smule JavaScript eller noget flash. Jeg har selvfølgeligt googlet for at finde en færdigsyet løsning, lige til at sætte ind på siden, men uden held.

Nogen forslag eller henvisninger?
Avatar billede ptj_11 Forsker
13. april 2014 - 22:24 #1
Jeg tror, at du får svært ved det. Mig bekendt så er pdf formatet netop indrettet, så læseren ikke kan redigere i det viste dokument.
Naturligvis, hvis læseren er i besiddelse af et program beregnet til at redigere pdf dokumenter, så vil det kunne lade sig gøre under forudsætning af, at du ikke beskytter dit dokument
Men hvor mange af dine respondenter har sådant et program til deres rådighed?
Hvis det skal laves i pdf formatet, så er det en ret dyr løsning (Intelligente formularer), og det kræver kodning.
Ret mig endelig, hvis jeg tager helt fejl. Man kan jo altid lære noget nyt.
/ptj_11
Avatar billede hansj Praktikant
26. august 2014 - 07:39 #2
Jeg har opgivet projektet og forsøger at afslutte spørgsmålet.
Avatar billede hansj Praktikant
26. august 2014 - 07:41 #3
Jeg forsøger at lukke, men hvordan?
Avatar billede hansj Praktikant
26. august 2014 - 07:42 #4
Så lykkes det forhåbentlig at lukke.
Avatar billede hansj Praktikant
26. august 2014 - 07:43 #5
Sesam, luk dig!
Avatar billede ptj_11 Forsker
26. august 2014 - 20:46 #6
Husker du at klikke på "accepter"?
ptj_11