Avatar billede Marcjensenn Nybegynder
13. april 2014 - 15:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Vil det få succes? - Trust side

Hej Eksperter

Jeg går med tankerne om at starte en "Trust side" lidt ligesom Trustpilot. Det skal helst ikke ligne for meget.
Det kan være løsninger til webshops eller bare generelt anmeldelser om hjemmesider.
Der kan f.eks stå adresse, antal stjerner, anmeldelser og meget mere.

Tror i det vil få succes? Nu ser jeg også kun 1 Trustpilot side, jeg ved ikke om der er flere.

Hvad siger i?
Avatar billede Marcjensenn Nybegynder
13. april 2014 - 16:25 #1
I behøver ikke kommentere. Tråden ønskes låst.
Avatar billede Slater Ekspert
13. april 2014 - 16:28 #2
Tråde låses ikke her, du lukker den bare selv. Det gør du ved at lægge et svar og acceptere det.
Avatar billede Marcjensenn Nybegynder
13. april 2014 - 16:32 #3
tak:) Vidste jeg ikke.
Avatar billede Marcjensenn Nybegynder
13. april 2014 - 16:32 #4
Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak