Avatar billede sippeline Nybegynder
13. april 2014 - 21:44 Der er 4 kommentarer

Hjælp HjÆÆÆLp

Hvordan får jeg gang i en pc, som jeg har forsøgt at få tilbage til fabriksindstilling, men som nu bare viser sort skærm. Der er ikke gemt sikkerhedskopier.
Avatar billede 220661 Ekspert
14. april 2014 - 08:55 #1
Der arbejdes videre på det i den tråd du har oprettet her http://www.eksperten.dk/spm/993609#reply_8127871

At man her oprettet to ens spørgsmål er forvirrende, og ej heller i tråd med de regler der er lavet for brug af eksperten. Så derfor vil jeg anbefale du lægger et svar her nu og lukker igen.
Avatar billede sky Nybegynder
14. april 2014 - 09:01 #2
OG måske kommer med en lidt mere sigende overskrift !. Denne siger intet om dit problem og får mange til ikke at læse den.
Avatar billede sippeline Nybegynder
14. april 2014 - 11:02 #3
Jeg vil gerne lukke den ene tråd, men hvor gør man det??
Avatar billede 220661 Ekspert
14. april 2014 - 12:48 #4
Du lægger et indlæg som svar og lukker tråden
Du kan her se hvordan man accepeterer et svar på Eksperten
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo