Avatar billede nicklasp311 Nybegynder
14. april 2014 - 11:17 Der er 2 kommentarer

fuld skærm

hej

jeg har et spørgsmål omkring når jeg ser en film fx så når jeg sætter den på fuld skærm bliver den ved med at gå væk fra det igen efter et lille stykke tid eller når jeg spiller så lige pludselig går den ud af spillet håber nogle af jer kan hjælpe mig med hvad det er for jeg synes det er underligt.

på forhånd tak.

nicklas
14. april 2014 - 12:37 #1
Velkommen til E. ...

Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Du har lagt dette IT spørgsmål i en NON-IT kategori ?

---

Hvilken "film" afspiller ?
Avatar billede nicklasp311 Nybegynder
14. april 2014 - 13:01 #2
det er win 7 og det er lige meget hvad det er det gør det ved alt jeg laver også når jeg spiller