Avatar billede sargunner Nybegynder
14. april 2014 - 15:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ingen lyd i Vista

Efter opgradering til Vista har jeg mistet lyden. Jeg har lyd med et USB-baseret Creative Headset, men et andet headset på stikkene bag på pc'en virker ikke. Jeg har opdateret lyd på HP og jeg har opdateret lyd på Creative - uden held.
Min maskine er lidt gammel, men er en HP Pavillion m7450dk med 3 GHz og 3 GB RAM.
Hvordan kan jeg få maskinen (Vista) til at acceptere mit Headset, som er et Creative FATAL1TY Gaming Headset.
mvh sargunner
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2014 - 18:28 #1
Nu ved jeg ikke hvad du mener men at opdatere - men det måske være du mangler driver til Vista/ Headphones.

http://support.creative.com/Products/ProductDetails.aspx?catID=437&CatName=Headphones+%26+Headsets&prodID=17806&prodName=Fatal1ty+USB+Gaming+Headset+HS-1000

Er det Vista 64 bits, så kik under Firmware.
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2014 - 18:28 #2
Rettelse :
men det kan måske være du mangler driver til Vista/ Headphones.
Avatar billede sargunner Nybegynder
14. april 2014 - 19:40 #3
Hej! Den opdatering du henviser til har jeg lavet og jeg har opodateret lyd på HP. Det er måske installation af lydkortet, der er fejl ved, men det ved jeg så ikke, hvad jeg skal gøree ved !